Uppdatering ftw

HAHAH som om någon ens läser min blogg längre, aja. Känns bara bra att få skriva av mig ibland. Har typ inte haft tid att blogga, har varit upptagen med jobbet och vännerna! Men ja, jag har fått ett sommarjobb på ett dagis, eller jag har jobbat där i tre veckor nu, slutar på fredag! Ungarna är extremt jävla söta, vill nästan själv ha barn när man ser hur söta vissa ungar kan vara. Men iaf, jag väntar på att min nya mobil ska komma hem till lilla mig, har gått med värsta gamla i typ ett år nu. Blir galen av väntan! På fredag så ska jag gå på bio med Marie, det var länge sedan hon och jag träffades, så det ska bli kul! På lördag kommer min snygging hem, så kanske blir att träffa honom. Sedan nästa onsdag draaaar jag från storstaden till en liten håla utanför värmland! Och nu ska jag åka till älvsjö och träffa min heartmate, min alldeles egna Ellinor. Hon åker ifrån mig i morgon, det suger, jag vill inte. Men ja, nu ska jag fixa det sista, cya!

Kommentarer
Anonym

Värmland - ligger uppåt i landet. Om du ville veta, så ska vi te Väster Götland. xD



2011-07-10 @ 13:36:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback