Heeemmmaaa!

Sådär ja, nu var man hemma i Stockholm igen. Emma och jag drog ju till Hova (en liten by utanför värmland typ, eller ja.. En lång bit utanför). Vi hade det trevligt där borta, vi fick låna en egen lägenhet där utav mammas kusin. Hans ljud till datorn hade gått sönder, så han hade bara en stereo, så vi traskade ned till affären och köpte oss en skiva som vi spelade konstant. Jag menar, vad är livet utan musik liksom? Kvällen innan vi drog till lägenheten så satt vi på altanen hos min morfars syster och drack vin med min morfar, det var trevligt det! Fast nu langar jag bilder från när vi var i lägenheten.. Det kommer bli en liten bildbombning om man säger så!


Här skulle Emma och jag ut på balkongen och lånade Mickes fina jackor.


Sedan hittade vi hans jeans också, som vi såkart provade!


Här står jag och lagar mat.. Vi blev lite hungriga mitt i natten sådär!


Emma sitter och väntar på maten, hohohohohohohoho.


Här står Emma, redo och klar att gå!


Kommentarer
Penke ;)

lagar du mat?! :O (söta bilder btw)



2011-07-18 @ 22:43:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback