Uh

.
.
Ibland är saknaden något så oerhört stor, trots att det gått några år men idag är en sådan dag, då allt bara gör så ont. Jag önskar att vårt slut blev helt annorlunda, att den sista gången jag fick träffa dig skulle vara helt perfekt.. Att jag fick säga till dig hur mycket jag älskade dig, men allt blev helt fel. Jag saknar dig så det gör ont, och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Även fast vi inte träffades så ofta så var du fortfarande den jag höll kär, den jag hela tiden längtade att komma tillbaka till. Men nu finns du inte kvar längre, och jag kommer aldrig att se dig igen så länge jag lever, och det är nog det som gör mest ont. 
Jag älskar dig mormor, och jag ber till gud att du har det bra där du är.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback