Blbäblä

Jag är på sådant jävla dåligt humör så det finns inte! Allt har bara gått dåligt för mig idag, känner mig ful också. Mitt humör svänger mellan arg, ledsen och besviken.. Eller så är humöret en blandning av dem, är inte riktigt säker. Jag känner bara att jag vill hoppa ut genom ett fönster just nu, men det kan jag inte göra nu när jag ska gå och träffa lilla knäppis Marcus. Hoppas att han får mig på bättre humör! Efter det så ska jag hem och äta glass, om jag orkar, annars blir det till att sova.

Kommentarer
Anita

Ajdå!

hoppas din glass vah awesome!!! .d

Hoppas oxå att du ska vah ungdomsledare, för vi har en planerings dag nu på onsdag: Det är inför längre den 16-17 okt.

Vi ska hålla i kvällsgrejerna och vi tänkte fixa med ett halloween tema. Och en skräck vandrinG! Typ.. skräma sönder dem inför kvällen (6)

Ja. Men de e planeringsdag på onsdag 6/10 kl 18.00 i samlingshuset. :D<33



2010-10-03 @ 21:51:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback