Ge mig?


Jag blir lite ledsen faktiskt, jag har aldrig haft någon såhär under julen, så det frestar mig något så oerhört. Jag vill kunna gå på promenader i snön för att sedan gå in och bara titta på en film. Jag vill kunna slösa min pengar på någon, köpa julklappar som någon kommer spara och minnas. Usch, jag känner mig verkligen så ensam som jag gör varenda jul. Fast det är ju klart att julen inte bara handlar om att ha en kärlek, utan mer om familjen och gemenskapen, men ändå det skulle ju vara oerhört mysigt att ha någon just nu. Dessutom de senaste åren har jag inte känt denna julstämning, och i år satsar jag verkligen på att hitta denna stämning. Jag peppar!


Kommentarer
Anonym

(L)



Blogg: http://negativiteter.blogg.se/
2010-11-29 @ 19:30:56
ellinor

De är inte att bara ge Carro.

Öppna ögoen raring,

Du har de du ber om mitt framför dej.

De mesta är upp till dej...



Blogg: http://hugmebitch.blogg.se/
2010-11-29 @ 22:52:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback