Yesterday I was crying, today I'm dying

Jag behöver din styrka just nu, att dra mig upp ur detta elände, detta såkallade liv. I'm on my own, and I can't take it. Jag slutar aldrig vandra i detta kalla mörker, det finns inte ens en levande individ som kan höra mina skrik. Ingen som kan ta mig härifrån. Allt jag vill är att någon ska hitta mig, se mig. Men alla är för långt borta, alla är bortom räckhåll. Jag klarar inte av att städa upp allt kaos själv, jag behöver någon som säger till mig vart allt ska stå. Det gör alldeles för ont nu.

Kommentarer
Anonym

Jag älskar dej.

Så jävla mycket.

Förlåt.



2011-09-11 @ 01:16:46
Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=VT1-sitWRtY&feature=topvideos_music



2011-09-11 @ 16:18:36
Anonym

HAHAHA "MIN SKRIK" åh. :(



//EMMA



2011-09-13 @ 17:32:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback