Shhhhaaake


Här kommer jag igen!

Usch vill inte till skolan i morgon, som vanligt I guess. Idag fyllde min broder år, så vi firade honom enda fram tills nu ungefär. Jag har tjockat mig som fan, så känns som att jag inte vill äta på en vecka nu :(
Men nu ska jag stänga av datorn, och förhoppningsvis försöka sova, kommer säkerligen inte kunna det.

Vad händer om jag inte kan ge dig det du vill ha? Vad händer om jag blir otillräcklig?
Kommer du lämna mig då, såra mig hårdare som aldrig förr, kommer du slita ut mitt hjärta och stampa på det?
Förr eller senare så kommer jag bli otillräcklig.


Kommentarer
Anonym

omnomnomnom, du är verkligen obeskrivligt fin skaru veta :c <3



2010-10-20 @ 10:57:28
glömde skriva namn :$$

//Pontus



2010-10-20 @ 10:58:04
Anita

Du har hål i strumpbyxorna c:



2010-10-21 @ 01:16:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback