Turn back


Jag känner bara att denna ångest inte kan lätta, jag har väntat i flera år nu, och varje sekund har varit en plåga. Jag har försökt att göra mitt bästa, men jag verkar alltid misslyckas. Nu är jag tillbaka på ruta ett igen, jag står och väntar på något som aldrig kommer att hända, och det som gör mest ont är att det jag väntar på är allt jag vill ha. Jag är inte redo att slungas in i denna bana igen, jag har varit där förut, och det är inte lätt att ta sig ur. Förut ville jag inte ta mig ur, men jag gjorde det ändå. Nu vill jag inte in dit, men jag dras in ändå. Låt min tid ha passerat, här och nu.


Kommentarer
ellinor

Hjärtis.

om man inte kan få saker att bli bättre.

kanske man kan hitta ett sätt att leva med de.

åh, jag hatar att du.. inte mår bra.



<3



Blogg: http://hugmebitch.blogg.se/
2010-11-15 @ 17:33:17
Anita

Hej Socker Palmen!

Detta kanske inte låter så... Bra.. Men.. De e sant XD

Är man på ruta ett.. Så kan man bara gå uppåt <3

När du känner dig som ner(igast) så kan du bara gå uppåt i livet c:



2010-11-15 @ 22:26:57
Gustaf

lär dig se fram emot saker carro! allt skitsnack om att an ska leva i nuet är inte sant. Fråga dig själv vad de är som gör att du dras neråt igen och välj att ignorera de. gör motsatsen till vad du tidigare har gjort! du är också fin !



Blogg: http://negativiteter.blogg.se/
2010-11-19 @ 17:04:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback