Right

Jag måste fan sova, men jag vill inte. Iaf, idag så var vår svensk- och engelslärare sjuk, så vi började halv tolv med matte och slutade sedan, jag kom dock försent till den lektionen, men det gjorde inget för jag och Minea hann göra alla tal ändå. På tal om matte, det är fan jul snart. Det är alls inte långt kvar nu! Jag både längtar och inte, det är klart att det är mysigt att äta god middag och öppna julklappar men julen är inte samma sak längre som när man var barn, man såg verkligen fram emot julen, man gick alltid och lade sig extra tidigt för att man skulle kunna vakna upp och fira julafton. Men nu är det mer som en helt vanlig dag, bara det att man får presenter, och på något sätt så känns det ändå sorligt att man känner så. Julen ska ju vara något speciellt, men som har blivit till något inte märkvärdigt alls. Dessutom gör ju inte kylan saken bättre, fyfan, det är inte ens snö och jag håller på att dö av köldskador. HAHAH fan vad jag klagar. Janej, nu ska jag nog dra mig till sängen. Adios.

Kommentarer
Phillboi

Snackar du om det är ju typ 10 plus ute hela tiden ;O



2011-11-28 @ 00:07:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback