OMG

.
HAhahah hittade värsta bilden när jag satt och tittade igenom gamla bilder på min dator, och jag blev så extremt sugen på räksallad, jag kommer inte kunna somna inatt, jag kommer bara ligga och tänka på hur mycket jag vill trycka i mig en fet jävla räksallad! :(
På tal om räkor, jag var med Jelena idag, har inte träffat den bruden på hundra år. Vi åt tacos och löste korsord (hahahah) sedan tittade vi på tv, åt glass och bara pratade. Det känns asbra att jag återfått kontakten med henne, och det var skönt att få göra annat idag än att bara sitta hemma och låta tankarna skena. Det leder mig dock till nu såhär klockan halv ett på natten, då jag faktiskt inte kan sluta tänka och det suger.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback