My heart is filled with you.

Minea minea minea.. Vart ska jag börja? Jag är så otroligt jävla lycklig att jag fått dig som vän, du är den personen som alltid funnits där för mig när allt har varit jobbigt, när jag behövt någon som mest. Om jag ska vara ärlig, så tror jag aldrig att jag skulle klarat mig utan dig, du har fått mig att se vissa saker annorlunda, du har lärt mig mer saker än vad jag trodde var möjligt. Vi har känt varandra i ett år och en dag nu, och herregud vad jag ska skatta mig lycklig som får tillbringa mina dagar med dig, det är som att du är sänd från ovan för att göra mig lycklig på alla sätt och vis, som att du kom för att rädda mig. Jag kommer alltid att finnas här för dig i vått och torrt, natt och dag. Hela jävla tiden kommer jag stå vid din sida, vad som än händer och jag kommer aldrig låta dig gå, inte utan en lång jävla kamp! Darling, I'd catch a grenade for you. Du är den finaste jag vet, både på utsidan och insidan, du har allt. Jag skulle aldrig vilja leva utan dig. Jag älskar dig otroligt mycket, och om det fanns något högre än älskar, så skulle jag valt att säga det istället.
.
.
.

Kommentarer
Minea Lagestam

Det finns ingen bättre än du! Jag älskar dig så jävla mycket min älskade bästavän! <3



Blogg: http://minealagestam.blogg.se/
2011-11-20 @ 16:18:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback