Because of you




Jag orkar inte längre, jag försökte stå ut för din skull. Jag försökte att lägga detta bakom oss, jag försökte, jag försökte verkligen. Men du bara fortsätter och fortsätter, förstår du inte att jag också har en gräns? Förstår du inte att det gör ont i mig när vi håller på sähär? Du är verkligen den bästa jag vet, du är min framtid.. Du är mitt liv. Jag svor på föralltid, det gjorde jag, jag försökte verkligen hålla mitt löfte. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, nu när jag inte har dig på samma sätt som förr. Nu när du släppt greppet. Nu hänger jag kvar själv, jag gör allt för att inte falla ur dina händer. Jag gör allt för att inte vara som en främling för dig. Du vet att jag älskar dig alldeles för mycket för att låta dig gå.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback