i'm in the corner watching you kiss her


Tror fan inte att min katt gillar mig :( --->



Hm, har inte uppdaterat min blogg på länge, inte för att någon läser, men w/e. I helgen så var jag med Ellinor, vi tittade på film och hade det allmänt mys, jag tackar dig Ellinor för en värd helg. Denna vecka har varit chill i skolan, jag var ledig i måndags och idag så drog vi i klassen till Nicksta dock var det bara vi bildare som var där. Men det var trevligt ändå, trots att Max blev arg så jag och Minea fick springa efter honom barfota :( Idag så sydde jag även in mitt linne som var för långt, det gick åt skogen, men linne som linne vafan! Men iaf, i morgon tar min broder studenten och det lär säkerligen komma bilder på det! Nu ska jag lägga mig och kolla på film, helt själv.. :(


Kommentarer
Spray

Tittar faktiskt in på din blogg med jämna mellanrum ;)



2011-06-05 @ 02:48:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback