Nice brushaan


Denna vecka började inte alls bra, fan jag orkar inte gör klart denna vecka. Jag orkar verkligen inte. Mår förövrigt bajsdåligt, har ont i halsen och mensvärk. Har ingen ork till något, skulle egentligen städa rummet idag men slutade med att jag somnade, haha :( Måste iaf bädda rent i sängen innan jag sover, har två lakan i sängen eftersom att det stora lakanet inte var tvättat, men nu jävlar! (alla bah hämtar sitt careface nu). Blir väl till att sova sedan, och ha nationellt prov i matte i morgon, i två jävla timmar. Jag kan lika gärna lämna in pappret blankt. Kommer sitta där som en zombie eller något. Fast det är ju tur att vi slutar sedan, wiho. Ska sluta skriva nu, kände bara för att.. Rensa luften! :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback