curtains fall


Langar värsta cp bilden.

Vet inte varför jag fastnat för denna låt, han sjunger lite.. Falskt ibland. Men jag ÄLSKAR den, det är helt sjukt. Stannade också hemma från skolan idag, min hals tar seriöst livet av mig. Känns som om den kommer explodera. Snart ska jag även börja med maten eftersom att mina föräldrar är på landet, så blir hemma med min morbror och min broder. Anton ska väl också komma över snart I guess. Då blir det att titta på film som vanligt och äta glass eller något, mycket trevligt.

Jag har aldrig någonsin känt mig så hemsk som jag gör nu, jag har aldrig hatat mig själv såhär pass mycket.


Kommentarer
Henrik

galet snygg bild ju!! :D



2011-05-07 @ 11:23:32
Phillboi

Snackar du om henrik? 0o fett me cp ju =o



2011-05-08 @ 21:27:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback