wwowooaoah

Åh, vet inte vad det är. Men jag är så jävla glad just nu, och Ellinor är en bidragande faktor till varför jag är det! Hon gör mig så glad i alla stunder, jag kan dela både mina glada och tråkiga stunder med henne. Oh. Du ger mig braaaa vibrationer! HAHAH nejmen ah. Jag vill ha sommar nu, och jag vill ha Ellinor här. Det skulle göra min onsdag komplett.



You can be the hero and I can be your side kick
You can be the tear that I cry if we ever split
You can be the rain from the cloud when it's stormin'
Or you can be the sun when it shines in the mornin'


Kommentarer
Ellinor

Nuttiiiiiis !

Haha, vi får umgås som fa-an i sommar.

Göra sådana där sjuka saker.

och springa på kvällarna :D HAHA!

Du är lite sådär bäst hjärtat.

Det här inlägget gjorde mej fett glad.

puss på dej.

<3



Blogg: http://hugmebitch.blogg.se/
2011-03-16 @ 20:23:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback