VREE, you know




Det är så sant som det är sagt, du är en önskan som aldrig kommer bli uppfylld, men jag kommer aldrig att sluta önska. För saknaden svider. De senaste dagarna har jag för första gången tillåtit mig själv att tänka, och det är det sämsta beslutet jag gjort. För nu kan jag inte sluta, alla dessa tankar dränker mig, och snart kommer jag inte ens nå upp till ytan. Jag visste att det skulle göra ont, men ingen sade att smärtan skulle vara outhärdlig. Vi båda vet att jag borde lämna dig ifred, men vi båda vet att jag inte är stark nog.

"Om du bara går till ditt hjärta , ser du hur jag finns här för dig då? Du borde hunnit känna efter, du borde känna att jag finns där. För inte är hennes armar som mina? Inte tror du på orden hon viskar. Får hon dig att känna dig lika vacker på kvällen, eller har ni redan hunnit älska er trötta än? Har hon talat till himlen om dig, hyrt stjärnorna att vaka över dig varje natt såsom jag gjort? När hon säger att hon älskar dig, hur tänker du då?, Finns jag där? Jag kan bara räkna dig i varje steg, och se och tro vad som står skrivet i stjärnorna. Men när ska du förstå? När ska du gå till ditt hjärta och känna efter? När ska du titta och se, se det som du vet finns där inuti?"

Från stjärnorna är det inget tvivel, du är min ängel.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback