EA ~ Magi



Jag förstår inte hur du kan vara så.. Underbar, så otrolig, så.. Magisk. Du är bättre än vad det folk kallar för perfektion, så mycket bättre. Varje gång jag ser dig så tappar jag andan och det tar ett bra tag för mig att återhämta mig igen. Jag önskar att vi kunde ha gjort allt annorlunda så mycket tidigare, för då skulle du säkerligen varit min nu, bara min. Då skulle jag aldrig behövt genomgå all denna svartsjuka som jämt ska fånga tag i mig. Då skulle jag vara den enda som faktiskt fick röra dig. Jag hoppas på en framtid, en snar framtid. En framtid som endast kommer handla om dig och mig, att denna saga äntligen kommer bli sann, att allt jag drömt om blir verklighet. Jag älskar dig något så enormt mycket, mer än vad du någonsin kommer att förstå.


Kommentarer
Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=h0vIGAU3YBA&feature=autoplay&list=AVGxdCwVVULXcUKSQ2WafVxB7C3_HdT10I&index=4&playnext=4



2011-07-09 @ 17:49:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback