Mhhmm




Det är detta som gör mig så jävla rädd. Jag skickar massvis med sms, men du svarar inte, du är inte ens inne på någon hemsida, vad gör du egentligen? Om du är med henne, som du sade att du aldrig mer skulle träffa, vad ska jag göra då? Jag kan inte göra någonting alls, jag kan bara stå och titta på medan dina känslor blir starkare för någon annan. Det gör något så fuktansvärt ont. Jag vet bara att jag ständigt inte orkar gå omkring och vara orolig varje sekund du inte svarar. Jag vet att jag är en plåga, men snälla fall inte för henne mer än vad du redan gjort. Låt mig vara din människa här på jorden.


Kommentarer
Hannalouise

sv: Asså... hälsa din lärare att han är fett med jävla rolig xD Men att uppgifterna kan han ta tillbaka :(



Blogg: http://lipsticklillabies.blogg.se/
2011-01-12 @ 21:09:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback