Electric, ellöör?


Inte för att bilden har något med texten att göra, men ändå..


Nu är det såhär va, att jag har blivit helt beroende av äppeljuice, och inte bara jag utan även min kära broder! Jag lovar att våra tänder snart kommer bli äppeljuice för allt vi dricker. Skojja! På tal om ingenting, Ellinor är fin. Men iaf skolan börjar på måndag och mitt jullov har varit rätt okej faktiskt, har dock inte gjort så mycket, men alltså det gör inget, för det är mig vi snackar om. Snart är det middag och då ska vi i familjen äta paj, alltså inte äppelpaj till middag, utan riktig matpaj om ni förstår? Hahaha. Samtidigt ska vi titta på avatar, den filmen är så långsökt, men åh så fin.


Kommentarer
Ellinor

Avatar äger.

Du är fin.



Blogg: http://hugmebitch.blogg.se/
2011-01-08 @ 19:42:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback