gsdjkfgsdz

Haha, bråkade med mamma idag om min födelsedag. Blev extremt besviken när jag fick reda på att Emma inte kommer till mig på torsdag, därför att hon ska upp till Norrland. Hon är den som alltid kommit på min födelsedag, hon är den som alltid gjort min födelsedag rolig. Men nu ska hon inte komma, och mina föräldrar kommer inte och väcker mig med en sång, utan dom ska vara ute på landet och kommer hem på dagen, så ska vi åka och äta, sedan ska vi hem och äta tårta, sedan ska dom åka ut på landet igen och jag kommer sitta hemma helt själv. Vill inte fylla år längre.

Kommentarer
Ellinor

Du kommer säkert hitta på nått. Om inte, så kan jag komma till dej på kvällen. Eller, ta ledigt på fredagen och sova hos dej från torsdag till fredag..

Det löser sig hjärtat mitt.



Blogg: http://hugmebitch.blogg.se/
2011-08-07 @ 15:33:00
Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=mjli3hj0ZkM&feature=player_detailpage



2011-08-07 @ 21:50:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback