Födelsedagen jao!

Hm min födelsedag blev rätt bra ändå tycker jag! Vi drog till en restaurang och åt middag, sedan åkte vi hem och åt tårta. Sedan drog jag och Anita och piercade oss, hahah hon var så söt, jag fick en ros av henne! Fast nu har jag inget att göra.. Så jag passar på att lägga upp lite bilder!



Mina föräldrar!




Jag är så jävla kär i denna räksallad, omg :(




Mina preeseeenter!


Vare någon som sade party eller?


Haha anita blödde som satan bara för att hon hade köpt för tunn stav, och dessutom för kort. Så hon fick ta om ett hål :(


Sedan lilla tjockis jag, tog i naveln. Sedan ser det ut som att jag har värsta märket där över, men det är bara skuggan från kameran :(


Kommentarer
Linda

shit vad fort tiden går!, grattis carro.<3



Blogg: http://lifeoflinda.devote.se
2011-08-16 @ 21:03:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback