Fredrika dagen!

Här om dagen så hade vi den såkallade "Fredrika Dagen". Det gick ut på att alla i sina egna klasser skulle gå runt till olika stationer och utöva samarbetsövningar tillsammans, jag kan inte direkt säga att det var det roligaste jag gjort, det var minst 100 minusgrader och jag hade inte ens någon jacka. Dagen i sig var annars helt okej, träffade Marcus och Marcus innan allt började, sedan när allt slutade så träffade jag Anita och vi gick till handen för att köpa en väska till mig. Därfter gick vi och köpte glass på donken, då träffade vi Marcus, så då köpte vi ytterligare en glass, haha :D


Evelina och jag byggde Titanic i sandlådan när man skulle göra en skulpturbåt.



Här skulle man gå flera på ett par skidliknande saker och kommunicera med varandra för att kunna förflytta sig framåt.


Kommentarer
Anita

AHHAHAHAHA, sandslottsbåt! :D



2010-09-22 @ 22:08:14
Persson

det var as kul ju :D

och glassen var god ;)



2010-09-23 @ 19:52:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback