ÅH <3<3<3<3

 

HAHA åh denna katt är så ful att den blir söt, seriöst. Tänk att komma hem en dag efter skolan/jobbet, och så sitter denna söta filur och tittar på dig i dörröppningen. Man bara "Tussen, vad tittar du på?" (De som inte fattar, katten är skelögd, lol). Men iaf, just nu sitter jag och dricker varm oboy med daimsmak för andra gången idag, men det är sååå gott, tror jag är lite beroende, faktiskt. Jag ska även börja skriva på min uppsats nu också, yaay den ska vara inlämnad i morgon, så duktig jag är. Ah. Hejdå.
Skojja, fast nej. Jag skojjade inte :(


Kommentarer
cao

HAHAHAHA men guud va söt situation, tänk att komma in från snöstormen och klappa den på huvudet och den blundar och bah "prrrr" med sin fula näsa och följer med en till köket för att få mat HAHAH åååååååh <3<3<3



Blogg: http://caowz.blogg.se/
2010-12-23 @ 23:03:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback