Julafton



Ja detta var våran julgran på julafton, det var massor med julklappar under den! Mina föräldrar ljög och sade att dom stora paketen till vänster på bilden var till min morfar, så jag bara "jaha..", men sedan var dom tydligen till mig och min broder! Då kan man säga att jag blev glad, jag och min broder bara satt och tittade på varandra och skrattade fett mycket. Utöver det så var dagen enormt mysig, min morfar bara somnade i soffan vid åtta eller något, jättegulligt :D

Detta fick jag;
Parfym
Smycken
Påslakan
Överkast
Brevpapper
Pengar
WOW
Strumpbyxor
Sminknecessär
Godis
OCH en 32" platt-tv!
Jag har säkerligen glömt något, men vafan, huvudsaken är att jag har allt här hemma!


Kommentarer
Ellinor

fett superduper mys :D



Blogg: http://hugmebitch.blogg.se/
2010-12-28 @ 02:14:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback