Sleep tight.


När man väntat alltför länge blir inget som man tror.



MEN nu ska jag sova och hoppas på att denna vecka blir helt underbar, för det vill jag verkligen att den ska bli. Detta inlägg kommer bli helt ovärt, men har jag någonsin brytt mig eller? - Nej! Haha. Anyway, jag langar en låt som jag inte hört på aslänge som Gustaf påminde mig om idag, okej han kanske inte menade denna men det gjorde jag, och det är ju huvudsaken vad jag menar! Hahah. Herregud vad jag älskar den låten, då som nu så kommer jag alltid att göra det!

 


Kommentarer
ellinor

du är så attans fin.



Blogg: http://hugmebitch.blogg.se/
2010-12-01 @ 20:42:18
Anonym

VADÅ INTE SMAL!

Du är smal! :(

Du är itne tjock för nån i din längd iaf! D:



2010-12-02 @ 23:09:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback